GROHE X 2023 Zirvesi ‘Suyun Önemi’ temasıyla 7-19 Mart Tarihlerinde Gerçekleştirilecek
GROHE, 7-19 Mart 2023 tarihleri ortasında tüketicileri ve müşterilerini GROHE X’in kendi platformunda dijitalliğin tepesinde bir tecrübeye davet ediyor. ‘Caring for Water-Suyun Önemi’ temasıyla gerçekleştirilecek dorukta uzmanlar hayatın geleceği, sıhhi tesisat sanayisi ve ileriye yönelik sürdürülebilir yol haritaları mevzularında fikirlerini paylaşacak.
Etkili sürdürülebilirlik taahhüdü ile birinci sıhhi tesisat markalarından biri olan GROHE, dalı bilgilendirmek, dünyaya ilham vermek ve değişime dayanak olmak üzere tasarladığı dijital platform GROHE X bünyesinde, kıymetli bir doruğa konut sahipliği yapacak. ‘Suyun Önemi’ temasıyla gerçekleşecek GROHE X 2023 Doruğu, 7-19 Mart 2023 tarihleri ortasında online olarak tüketicileri ve müşterilerini bir ortaya getirecek.
Değişimin bir modülü olma gayesiyle tasarlandı
Zirveye yönelik değerlendirmede bulunan LIXIL EMANA Başkanı Jonas Brennwald, “Bugün karşılaştığımız toplumsal ve çevresel problemleri ele almak için bilgi paylaşımı ve yeni fikir üretimi her zamankinden daha kıymetli hale geldi. GROHE X Doruğu, dalımızı bilgilendirmek, ilham vermek ve değişimin gerçekleşmesini sağlamak üzere tasarlandı. Bu aktiflik, hibrit müşteri tecrübemizi yeni bir düzeye taşırken, birlikte geçirdiğimiz vaktin zorluklarıyla yüzleşmek için de bir platform olacak. Grohe olarak geleceğe dürüstlük, optimistlik ve sağlam bir işbirliği hissiyle bakıyoruz. Bu aktiflik birebir vakitte müşterilerimizi gelecek yıllarda çeşitli fizikî çalışmalarla buluşturmamızın bir başlangıcını tabir ediyor” dedi.
GROHE hibrit müşteri tecrübesini genişletiyor
Mart 2021’de piyasaya sürülen dijital tecrübe merkezi GROHE X, markanın hibrit müşteri tecrübesi tarafında değerli bir araç misyonu üstleniyor. 14 farklı lisanda 200’den fazla içeriğin yer aldığı platform bugüne kadar 2 milyon kere görüntülendi. Bu dijital topluluk, 2022’nin bahar aylarında Almanya’nın Hemer kentinde GROHE X Marka ve Bağlantı Tecrübe Merkezi’nin açılmasıyla genişletildi. Merkez, karma aktifliklerin yanı sıra eğitim ve içerik üretimi için fizikî bir ziyaretçi tesisi ile 5 son teknolojiye sahip stüdyoyu bir ortaya getiriyor. GROHE markasının müşterilerle fizikî toplantıları ve eserlerle somut etkileşimi kolaylaştırmak için daha küçük lokal fuarlara iştirakinin yanı sıra, üç GROHE X Hareketli Kamyon marka tecrübesini direkt müşteriye sunmayı amaçlıyor. GROHE X Doruğu ile daha da güçlenen bu hibrit yaklaşım, GROHE’nin esnaf ve proje müşterileri ortasında esnek ve bireye özel etkileşim sunmasını sağlıyor.
GROHE X Tepesi hakkında daha fazla bilgiye dijital tecrübe merkezi GROHE X’ten ulaşabilirsiniz. Muhakkak etkinliklere kayıt için kayıt temasları Ocak ayında takip edilecektir.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı